zaterdag 8 januari 2011

Evaluatie

Hoera ik heb het gehaald. Ik zie er naar uit dat de coaches mijn certificaat maandag aan mij uitreiken, deze cursus heeft heel wat zweetdruppels en hoofdbrekens gekost.

23 dingen was voor mij een hele ontdekkingsreis. Ik wist niet dat er zoveel mogelijk was op internet en dat je zoveel dingen met elkaar kunt delen. De leukste dingen waren voor mij het downloaden en bewerken van plaatjes, you tube en muziek online. De overige dingen heb ik doorgenomen maar hebben niet echt mijn interesse. Misschien schaf ik nog eens een i-phone aan.



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anneke, na een eindsprintje heb je inderdaad de finish op tijd gehaald. Leuk dat je veel ontdekt hebt van alle verschillende Web 2.0 toepassingen en ook een aantal dingen gaat gebruiken, al is dat dan privé. Het is ook een stukje algemene ontwikkeling en last but least krijg je ook nog een certificaat ;-) Tot morgen!
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIEPERDEPIEP HOERA - GEFELICITEERD! Dat certificaat heb je binnen! (Morgen dan) Veel geleerd dus bij deze cursus, in ieder geval veel ontdekt. En tsja, ook na deze cursus gaan de ontwikkelingen natuurlijk wel door...
    Groeten en tot morgen, Thea

    BeantwoordenVerwijderen